1. Ana Sayfa
  2. SEO
  3. E-ticaret Sitenizi Başarılı Hale Getirmek İçin SEO İpuçları

E-ticaret Sitenizi Başarılı Hale Getirmek İçin SEO İpuçları

M96BGhmiwefM7aP9N0XXtsAXdO1i7PHwtr4LmYML

E-ticaret web sitesi sahipleri, logolarının arama varlığını etkileyen teknik faktörlere özellikle dikkat etmelidir. Backlink bağlantılarının yanı sıra, teknik arama motoru pazarlaması, evrensel YG’nizi aramadan geliştirmede kritik bir işlev görür.

1. Arama Motorlarının Sitenizi Bulabildiğinden Emin Olun

Kesin sıralama elde etmenin ilk adımı, sitenin doğru bir şekilde dizine eklenmesini sağlamaktır. Web sitesi çevrimiçi operatörünün yardımını alın ve listelenen sayfa sayısını seçmek için Google’da bir arama yapın.

Robots.Txt aracılığıyla engellenen sayfaların dışında, birbirlerinin web sayfalarının Google aracılığıyla iyi listelenmesi gerekir.

Web sitenizin görünmemesi durumunda URL’yi bir kerede Google Search Consele’ye gönderin ve tarama konsolunu kullanarak bir site haritası gönderin. Benzer şekilde, URL’nizi Bing’e koyabilirsiniz.

Ayrıca, Search Console’daki yavaş hareket hataları raporuna bir göz atın ve Google’ın HTTP hataları nedeniyle başarılı bir şekilde tarayamadığı URL’leri inceleyin. Anahtar kelimelerin doğru bölgelere dahil edilmesi, arama motoru optimizasyonunun omurgasıdır. Arama motoru görünürlüğünüzü artırmanıza yardımcı olabilecek temel faktörlerin altına ana faktörleri ekleyin.

 

2. Sitenizin Hızını Kontrol Edin

Site geliştiricinizden, uzunluğu ne olursa olsun tüm cihazlara aynı kodu sunma ve böylece genel tüketici deneyimini iyileştirme amacıyla duyarlı bir tasarım oluşturmasını isteyin.

Meta etiket görünüm penceresini tüm web sayfalarının baş bölümüne ekleyin.

Bu, tarayıcılara gerçek web sayfanızın duyarlı olduğunu bildirir ve tüm gadget’lara uyarlanır.

E-ticaret sitenizin yüklenme süresini etkileyen sorunları tespit etmek amacıyla Page Speed ​​Insights aracını kullanarak web sitenizi test edin. Aracın yardımıyla sağlanan önerileri ele alın ve sürekli olarak web sayfanızın hızını artırmaya çalışın.

e-ticaret

3. Hedef Anahtar Kelimelerinizi Web Sayfanızın En Önemli Öğelerine Dahil Edin

Kelimelerin doğru bölgelere dahil edilmesi, arama motoru optimizasyonunun omurgasıdır. Arama motoru görünürlüğünüzü artırmanıza yardımcı olabilecek temel faktörlerin altına bu kritik anahtar kelimeleri ekleyin.

Etiketi Başlığı

En önemli anahtar kelimenizi kullanın ve ardından müşterilerin şaşıracağı teklifleri yayınlayın. Örneğin, doğum günü pastaları tanıtıyorsanız, “Doğum Günü Pastaları – İlk Siparişte Direkt %30 İndirim!” sitenize olumlu geri dönüşler olacaktır.

Meta Açıklama

Başlama cümlesi içinde birincil anahtar kelimenizi kullanın ve bundan sonra tüm ikincil anahtar kelimelerinizi geçirin. Yukarıdaki doğum günü pastası örneğini dikkate alarak, harika bir meta açıklama “Ücretsiz kargo ile taze doğum günü pastası! Çikolata, karamel, meyve ve 25+ ürün çeşidi. Online sipariş verin. ”

H1 Etiketi

H1 etiketi içinde önemli anahtar kelimenizin bulunduğundan emin olun. Bu durumda, “Taze Doğum Günü Pastaları” gibi bir H1 etiketi uygulamak iyi olur.

Ana İçerik Gövdesi

Birincil başlığın (H1) altına 300 kelimelik yazı ekleyin ve içinde mutlaka bir numaralı  ve ikincil anahtar kelimelerinizi içersin.

H2, H3

Uygun alt başlıkları ekleyin , ardından bu bölümlerde en önemli anahtar kelimelerinizin benzer ve çeşitlendirilmiş hallerini kullanın. Google’ın sayfanızı daha iyi tanımasına yardımcı olduğundan ana içerik malzemenizi tanımlamak çok önemlidir.

4. Eksik Başlık, Açıklamalar, Alt Metni Belirleme ve Düzeltme

Etiketleri, meta açıklamaları ve tüm metinsel içeriği tanımlamayan sayfaları bulmak için Screaming Frog arama motoru optimizasyon cihazını kullanabilirsiniz.

Ayrıca, sayfalarınızın her birinin benzersiz bir başlığa, açıklamaya ve H1 etiketine sahip olması gerektiğini unutmayın.

5. Kullanıcılara Yüksek Kaliteli İçerik Sunma

Artık ürün sattığınız ve çevrimiçi bir E-Ticaret siteniz olduğu için görkemli içeriklere sahip olmanız gerekir.  Kesinlikle müşterilerinizin sorunlarını çözmeyen düşük kaliteli içerikleri üretmekten kaçının.

Google, müşteriler için birinci sınıf içerik oluşturan siteleri güçlü bir şekilde desteklemektedir. İçerik faydalı, bilgilendirici olmalıdır ve rakiplerinizin sahip olduğu konulara göre konuyla ilgili benzersiz bir görüş sunmalıdır.

Ayrıca çekici olmalı ve herhangi bir dilbilgisi veya yazım hatası içermemelidir.

Diğer makalelerimi okumak için lütfen buraya tıklayınız.

Yorum Yap

Yazar Hakkında

Yorum Yap