1. Ana Sayfa
  2. SEO
  3. Nihai SEO aracı: Ubersuggest 3.0

Nihai SEO aracı: Ubersuggest 3.0

ubersuggest30

Nihai SEO aracı: Ubersuggest 3.0

Ubersuggest 3.0 Bomba gibi geldi!

Sizlere Ubersuggest’in daha iyi bir sürümünü ücretsiz olarak yayınlayacağıma söz vermiştim

Ama büyük bir sorun var: Ubersuggest sadece bir anahtar kelime düzeyinde çalışıyordu. Bir anahtar kelime koyduğunuzda, daha fazla anahtar kelime fikirleri ve içerik fikirlerinin bir listesini alırsınız..

Trafik Analizörüne Genel Bakış

Trafik analizörü 3 ana bölüme ayrılmıştır: genel bakış, üst sayfalar ve anahtar kelimeler.

Genel bakış şöyle görünüyor:

İlk bölüm, bazı temel istatistikleri ve etki alanının arama trafiğinin bir grafiğini  çizer.

Ubersuggest 3.0

Yukarıdaki ekran görüntüsünden de görebileceğiniz gibi, bir alan adının kaç anahtar kelime olduğunu, o bölgedeki toplam tahmini arama trafiğini, bir sitenin teklif verdiği ücretli anahtar kelimelerin sayısını ve Google reklamlarında ne kadar harcadığını göreceksiniz.

Buna ek olarak, bir sitenin zaman içinde aldığı tahmini arama trafiğini gösteren bir trafik grafiği görürsünüz.

Ve tabii ki, bir etki alanı düzeyinde genel bakış, geri yönlendirme, etki alanları,  edu ve .gov bağlantıları sayısı…

Şimdi, Ubersuggest’e gitmeden ve bir etki alanına yazmadan önce, aklınızda bulundurmanız gereken bir şey var… Ubersuggest alt alanları ayrı bir site olarak ele alıyor.

Ayrıca, traffic Analyzer’da, zaman içinde sıraladığınız anahtar kelimelerin genel konumunu içeren çubuk grafikler görürsünüz.

Ubersuggest 3.0

Yukarıdaki grafik, bir alan adının Google’daki en iyi 3 konumda, en iyi 10 konumda, en iyi 50 konumda ve en iyi 100 konumda kaç anahtar kelime olduğunu gösterir.

Zaten bir sayfa ötesinde kimse tıklamıyor bunun farkındayım, ama zamanla sitenizin sayfaları nasıl tırmandığını sizlerde görmek isteyeceksiniz. Bu nedenle, ilk 100 pozisyonda kaç anahtar kelime sıralamasını takip ediyoruz.

Şimdi trafik analizcisinin en sevdiğim özelliğine girelim.

Üst SEO sayfaları

Trafik analizörünün ikinci kısmı, belirli bir etki alanı için en popüler sayfaların bir listesidir.

Her sayfa için, başlık, URL, bir sayfanın Google’dan aylık olarak aldığı ziyaret sayısı ve URL’nin sosyal web’de paylaşılma sayısı verilir.

En iyi SEO sayfaları raporuyla ilgili en sevdiğim bölüm, “tümünü görüntüle” ye tıkladığınızda, bir sayfanın yer aldığı anahtar kelimelerin bir listesini görürsünüz.

Bu rapor, yalnızca bir web sayfasının sıraladığı  anahtar kelimeleri değil, aynı zamanda bu anahtar kelime için ödeme yaptıysanız, konum, tahmini ziyaretler, tıklama başına maliyet verilerini ve bunun için sıralamanın ne kadar zor olacağını listelemeyecektir.

Bu rapor hakkında sevdiğim şey, rakip bir URL’yi koyabilmem ve rekabetim için gerçekten en iyi neyin çalıştığını görebilmem ve daha sonra kopyalayabilmem. Ya da daha iyisi, rekabetimden daha derinlemesine bir sayfa oluştabilme özgürlüğünü bana vermesi.

Ayrıca, global olan müşterileriniz varsa, üstteki bayrağa tıklayabilir ve tüm büyük ülkelerdeki herhangi bir etki alanı için en üstteki sayfaları görebilirsiniz.

Örneğin, İşte Brezilya’daki en popüler sayfalarım.

Üst Anahtar Kelimeler

Yeni Ubersuggest’in son bölümü en iyi anahtar kelimelerdir.

Kendi etki alanı veya rakibini oraya koymak olsun, bir sayfa ileriye gittiğinizde tüm organik anahtar kelimeler ve ücretli anahtar kelimeler görmek mümkün olacak.

“Ücretli” düğmesine tıkladığınızda, ücretli anahtar kelimelerin listesini de göreceksiniz.

Ve sadece Ubersuggest içinde anahtar kelime araştırma raporları gibi, URL’ler, ücretli zoruluk verileri ve SEO zorluk verileri yer alacak.

Sonuç

Ben Ubersuggest yeni sürümü beğeneceğinizi umuyorum. Raporların istediğiniz kadar hızlı yüklenmediği bazı hatalar olduğunu biliyorum (en iyi SEO sayfalarının yüklenmesi 20 saniyeye kadar sürebilir) ve yeni özellikleri görmek için önbelleğinizi temizlemeniz gerekebilir, ancak umarım güncellemelerin tadını çıkarırsınız.

Yinelenen anahtar kelimeler ve yazım hataları ile ilgili bazı sorunlar da var. Mühendislik ekibi sürekli olarak bunu düzeltmek için çalışıyor.

Yaptıkları açıklamaya göre;

Japonya veritabanımızda yinelenen anahtar kelimeler ve yazım hataları ile ilgili birçok sorun olduğunu biliyoruz, ancak bunu mümkün olan en kısa sürede düzeltmeye çalışıyoruz.

Genel olarak, mükemmel olmadığını biliyorum, ama şu ana kadar ne düşünüyorsun?

Ve eğer denemediyseniz, ubersuggest 3.0 uygulamasına gidin ve deneyimleyerek bu makaleye bir yorum bırakabilirsiniz.

Diğer makalelerimizi okumak için buraya tıklayabilirsiniz.

Yorum Yap

Yazar Hakkında

Yorum Yap